2013年2月21日木曜日

ScrapFriends YummyScrap #10


いつも見てるばっかりでこちらは初チャレンジ。

カラーパレットも初です!





また自分の大昔の写真です。新潟の海にて、1985年の写真!




いろんなもので色をつけました。

マスクがかなり活躍しています!




サイコロは昨日クロパにいったら2個付けたらいいんじゃないか!と、助言いただいてつけました。
この厚みをここに貼っているなんて!ファイルに入らない!

私っぽくないけどすごく楽しめて作れました!!

昨日はクロパでATC交換会でした。あとでUPします!


13 件のコメント:

Lene さんのコメント...

This is so cool! Love what you have done on the white paper..mist and paint? Thanks for playing along with us at Scrapfriends.

Lizzy Hill さんのコメント...

What gorgeous butterflies - & the pop of the yellow is perfect...gorgeous work - so glad you joined us in this SF challenge:):):)

Sachiko さんのコメント...

Thank you for your comment!
It is painted with acrylic and inkpad.
Inthis paper is veriy cute heart has been printed.

Sachiko さんのコメント...

Thank you for your comment!
This butterfly is my fav!

sannalippert さんのコメント...

really nice take on the color combo! thanks for joining us at ScrapFriends!

Leeann Pearce さんのコメント...

Totally arsty and totally awesome!

Vicky Varvadouka さんのコメント...

Cool background!!Great work!!Thanks for playing along with us at SF!!xx

Mag さんのコメント...

Gorgeous !

Sachiko さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
Sachiko さんのコメント...

Thanks for the feedback! I can make fun because it was my favorite color!

Sachiko さんのコメント...

Thank you for your comment!

Sachiko さんのコメント...

Thank you for your comment!

Sachiko さんのコメント...

Thank you for your comment!