2014年1月26日日曜日

Stuck?! January 15th Sketch

 




 
 
先日行ったライフスタジオの写真です。













 
久々に作ったので2週間もかかりました。
 
手が動かなくて焦りました。リハビリって感じです。
 
レースペーパーの柄をカットアウトするのが一番アドレナリンでました。
 
作りやすいスケッチでした。
 
今年はもっともっと作っていこうと思います!
 

3 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

Oh this is just the sweetest, love the flowers and doily! Thanks for joining us at Stuck?!

Joefil さんのコメント...

Oh, how lovely! love the flower cluster and little hearts! Thank you so much for joining us at
Stuck?!

Sandy Ross さんのコメント...

The little hearts are just the perfect touch. Lovely photo and adorable layout! Thanks for playing along with Stuck?!